Skargi i wnioski

Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Chojnicach

Skargi/wnioski można składać: 

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
                                         ul. Warszawska 13
                                         89-600 Chojnice
  • osobiście do protokołu – w siedzibie KPP w Chojnicach
  • faksem – na numer: +48 47 74 36147
  • za pośrednictwem ePUAP: Chojnice_Policja/SkrytkaESP
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: komendant.chojnice@gd.policja.gov.pl

 

WAŻNE!

 

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji,
  • dokładny opis zdarzenia (w miarę możliwości proszę podać datę zdarzenia, miejsce zdarzenia, numer prowadzonej sprawy i jednostkę Policji, której skarga dotyczy).

 WAŻNE!

Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.

 

Metryczka

Data publikacji : 25.05.2018
Data modyfikacji : 17.01.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
Osoba udostępniająca informację:
Marta Wielewicka Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Zblewska
do góry